"Kociołek do syta" - nowe smaki wsparte kampanią w sieci
Ruszyła kampania promująca dwa nowe smaki "Kociołka do syta" marki Łowicz (Agros-Nova).
Nowe smaki "Kociołka do syta" - chłopski (z kiełbasą, boczkiem, kapustą i ziemniakami) i a' la carbonara (z makaronem oraz sosem śmietanowym, z dodatkiem boczku) - w internecie promuje specjalnie przygotowana strona oraz kampania banerowa.
W specjalnie przygotowanym serwisie www.kociolekdosyta.pl/nowe można znaleźć informacje na temat nowych smaków. Internauci mogą także rozwiązać test, który odpowiada na pytanie: Jaki jesteś bardziej? chłopski czy carbonara?
Kampania w internecie, promująca dwa nowe smaki "Kociołków do syta", jest uzupełnieniem działań off-linowych, które obejmują ogólnopolską prasę oraz reklamy radiowe.
Całością prac projektowych, wdrożeniem strony oraz przygotowaniem kreacji reklamowych zajęła się agencja Kamikaze.
Dołącz do dyskusji: "Kociołek do syta" - nowe smaki wsparte kampanią w sieci