Lorenz poszerza współpracę z Altavia Kamikaze + K2
Firma Lorenz przedłużyła o kolejny rok współpracę z agencją Altavia Kamikaze + K2 w zakresie obsługi brandów: Lajkonik i Crunchips. Jednocześnie poszerzono zakres współpracy (bez przetargu) o obsługę dodatkowych 4 marek: NicNac's, Monster Munch, Curly oraz Lorenz.
![Nowe marki Lorenz w Altavia Kamikaze+K2](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67a498580e404_lorenz.jpg)
Dla wszystkich 6 marek firmy Lorenz agencja w 2025 r. zajmie się m.in.: bieżącymi działaniami SoMe; aktywacjami digital, konkursami SoMe oraz influencer marketingiem (ten ostatni obszar nie dotyczy samej marki korporacyjnej Lorenz). Praca agencji dla tych marek obejmuje również regularne działania w obszarze paid media.
Zespół odpowiedzialny za działania dla firmy Lorenz, ze specjalistami odpowiedzialnymi za poszczególne marki, prowadzi w Altavia Kamikaze + K2 Anna Michalec, senior account manager, ze wsparciem Anny Osińskiej-Plocek, account director.
- W ramach Altavia Kamikaze + K2 standardowo pracujemy w multidyscyplinarnych teamach skupionych i dedykowanych konkretnym klientom. Dla marek z portfolio Lorenz taki zespół funkcjonuje już od ponad 3 lat, sukcesywnie poszerzając zakres współpracy na kolejne obszary - komentuje Anna Osińska-Plocek.
Altavia Kamikaze + K2 obsługuje marki Lajkonik i Crunchips po wygranych przetargach - z brandem Lajkonik jest to już 4 rok nieprzerwanej współpracy, z Crunchips - drugi rok.
Dołącz do dyskusji: Lorenz poszerza współpracę z Altavia Kamikaze + K2