'Kobieta i Życie" liderem, najwięcej straciła 'Claudia'
W lutym 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Kobieta iŻycie" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta Życie" w lutym b.r.wyniosła 519 049 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październikuub.r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda MediaPolska), które sprzedało się w ilości 517 286 egz. (wzrost o 5proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Poradnik Domowy"(Agora) ze sprzedażą ogółem na poziomie 405 238 egz. (spadek o 8proc.).
luty | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Kobieta i Życie | 519 049 | - |
Dobre Rady | 517 286 | 493 399 |
Poradnik Domowy | 405 238 | 441 936 |
Świat Kobiety | 403 000 | 483 178 |
Claudia | 283 495 | 358 670 |
Olivia | 266 773 | 256 396 |
Porównując dane z lutego b.r. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Kobieta i Życie" (o 12 proc.).
2009 | ||
luty | styczeń | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Kobieta i Życie | 519 049 | 462 393 |
Dobre Rady | 517 286 | 512 408 |
Poradnik Domowy | 405 238 | 408 621 |
Świat Kobiety | 403 000 | 436 201 |
Claudia | 283 495 | 308 296 |
Olivia | 266 773 | 240 347 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: 'Kobieta i Życie" liderem, najwięcej straciła 'Claudia'