SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KLM wysyła karty pokładowe przez Twittera

Holenderskie linie lotnicze KLM rozszerzają ofertę mediów społecznościowych, przez które oferują swoje usługi. Teraz dokumenty podróżne i informacje dotyczące zarezerwowanego lotu są dostępne poprzez Facebook Messengera, Twittera i WeChat.

W ub.r. KLM zainaugurował obsługę pasażerów przez komunikator Facebook Messenger. Przewoźnik podaje, że od startu serwisu ponad 1,4 mln jego klientów wybrało tą formę kontaktu i otrzymało swoje dokumenty podróżne oraz informacje o statusie lotu za pośrednictwem Messengera. 15% kart pokładowych i 10% potwierdzeń rezerwacji online jest obecnie wysyłanych właśnie przez ten kanał.

Teraz KLM zintegrował swój serwis z platformą Twitter oraz WeChat - popularnym w Chinach serwisem społecznościowym.

Użytkownicy powyższych usług mogą otrzymywać potwierdzenie swojej rezerwacji, które jest zawsze wysyłane po sfinalizowaniu zakupu biletu. Oprócz tego w odpowiednim momencie otrzymają przypomnienie o odprawie, a po jej dokonaniu - elektroniczną kartę pokładową, którą będą mogli użyć na lotnisku posługując się telefonem. Messenger, Twitter, czy WeChat poinformuje też za każdym razem, jak zmieni się status lotu, np. pojawi się opóźnienie. Dodatkowo poprzez preferowany komunikator social media można skontaktować się z działem obsługi KLM.

Nowa usługa KLM jest już dostępna także dla klientów z Polski, rezerwujących bilety na klm.pl. Podczas dokonywania rezerwacji należy zaznaczyć, z której platformy społecznościowej chce się korzystać: Messengera, Twittera i WeChat.

Autor:
2017-06-29

Dołącz do dyskusji:

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl