Katarzyna Sokołowska twarzą marki Intimissimi w Polsce
Katarzyna Sokołowska, reżyserka pokazów mody, jurorka w programie „Top Model” w TVN została ambasadorką marki bielizny Intimissimi w Polsce.

Sokołowska zostając polską ambasadorką tego włoskiego brandu dołącza do grona czterech innych, inspirujących kobiet, które są bohaterkami nowej światowej kampanii Intimissimi pod hasłem „#insideandout”. Są to Irina Shayk, Dakota Johnson, Ella Mills oraz Ana Ivanovic. Autorem zdjęć z ich udziałem jest Mario Testino.
Włoska firma obecnie nie zdradza szczegółów współpracy z Katarzyną Sokołowską. Wiadomo jedynie, że zostanie zaangażowana w kilka projektów marki, z których jeden ma zostać ogłoszony na początku października. Wtedy ma zadebiutować nowa edycja Intimissimi on Ice.
Katarzyna Sokołowska ma za sobą doświadczenia udziału w kampaniach reklamowych. Wiosną tego roku wystąpiła obok Anji Rubik, Małgorzaty Sochy i Katarzyny Smutniak w jubileuszowej kampanii marki biżuteryjnej Apart.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Sokołowska twarzą marki Intimissimi w Polsce