„Kartą też się opłaca. I kropka” - Biedronka reklamuje płatności kartą (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa informująca o możliwości płaceniu kartą w sklepach Biedronka. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kartą też się opłaca. I kropka”, przygotowały firmy Ogilvy & Mather Advertising, OTO Film i MEC.
Płatności kartą zaczęły być wprowadzane w sklepach Biedronka w połowie czerwca. Obecnie można z nich korzystać w 1993 spośród ponad 2,4 tys. sklepów tej sieci. Listę tych punktów sprzedaży można przeglądać i przeszukiwać w serwisie biedronka.pl/sklepy. Ponadto każdy taki sklep ma specjalną naklejkę na drzwiach wejściowych i materiały informacyjne wewnątrz.
Jednocześnie rozpoczęła się kampania reklamowa promująca płatności kartą. Jest ona prowadzona pod hasłem „Kartą też się opłaca. I kropka”.
Akcja obejmuje telewizję, prasę, internet oraz outdoor (billboardy). Potrwa do 27 lipca.
Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising, produkcją spotów telewizyjnych zajęła się firma OTO Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Kartą też się opłaca. I kropka” - Biedronka reklamuje płatności kartą (wideo)