Kampanie Audi i Evian najbardziej kreatywnymi (wideo)
W tegorocznej edycji konkursu Global Effie za najbardziej kreatywne uznano akcje reklamowe marek Audi i Evian.
Kampanię „The Land of Quattro” samochodów osobowych Audi przygotowała agencja Thjnk.
Kampania „Baby & Me” wody mineralnej Evian została zrealizowana przez agencję Betc. Spot z tej kampanii był w ub.r. najpopularniejszą reklamą na YouTube - od kwietnia do grudnia zanotował 68 mln wyświetleń (zobacz szczegóły).
W finale konkursu znalazły się następujące kampanie:
„Harder, Better, Faster, Stronger”, Audi A3
agencja Thjnk oraz MediaCom
„One World. One R 1200 GS”, BMW Motorrad
agencja Serviceplan
„Tomorrow starts here: Giving Cisco purpose again”, Cisco Systems
agencja Goodby Silverstein & Partners
„Help a Child Reach 5”, Unilever - Lifebuoy
agencja Lowe Lintas and Partners
„Inside Films”, Intel and Toshiba
agencje Pereira & O’Dell oraz Tool of North America
W konkursie Global Effie nagradzane są kampanie, które były prowadzone co najmniej w czterech krajach lub na dwóch kontynentach.
Dołącz do dyskusji: Kampanie Audi i Evian najbardziej kreatywnymi (wideo)