Kampania telewizyjna marki Appetita firmy Ziołopex
Firma Ziołopex wspiera silną kampanią telewizyjną nową markę przypraw Appetita
Firma Ziołopex wspiera silną kampanią telewizyjną nową markę przypraw Appetita. Zadaniem pierwszego etapu kampanii o charakterze wizerunkowo - edukacyjnym jest zbudowanie wysokiego poziomu spontanicznej znajomości nowej marki.
Spot reklamowy został nakręcony w konwencji dynamicznego teledysku. Tło muzyczne stanowi piosenka "Appetita" śpiewana przez Rudiego Schubertha do melodii znanego całej Polsce przeboju tego artysty - "Monika - dziewczyna ratownika". Pomysł kreatywny reklamy jest ściśle związany z pozycjonowaniem nowej marki. Odbiorcą kampanii jest szeroka grupa kobiet w wieku 25 - 55 lat.
Kampania telewizyjna nowej marki Appetita składa się ze spotów 15" i 30", których celem jest zapoznanie konsumentów z produktem. Emisja spotów reklamowych obecna jest w takich stacjach jak: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TVP3. Kampania trwa od 15 września do końca tego roku. Dodatkowo wsparta będzie spotami radiowymi (RMF FM oraz stacje lokalne), materiałami POS oraz licznymi promocjami w punktach sprzedaży.
Za kreację oraz produkcję spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja Capitol. Za planowanie i zakup mediów - Brand Connection.
Dołącz do dyskusji: Kampania telewizyjna marki Appetita firmy Ziołopex