Kampania „Na fali pierwszej pracy” głównie w mediach Grupy Time
Ruszyła kampania informacyjna „Na fali pierwszej pracy” organizowana przez Państwową Inspekcję Pracy, która obejmuje przede wszystkim media Grupy Time. Za działania poza Time odpowiadają Art Production i Agencja Reklamowa Radna.
Kampania „Na fali pierwszej pracy” skierowana jest do młodzieży szkolnej i akademickiej podejmującej pracę sezonową na terenie województwa zachodniopomorskiego. Ma na celu upowszechnianie wiedzy o przepisach prawa pracy przy zatrudnianiu, w szczególności o uprawnieniach i obowiązkach związanych z określonymi rodzajami umów, czasem pracy, wynagrodzeniem oraz zagrożeniami zawodowymi, które mogą wystąpić podczas wykonywania pracy.
Odsłona medialna kampanii rozpoczęła się 21 lipca i potrwa do 10 sierpnia br. Realizowana jest we wszystkich stacjach Grupy Radiowej Time (Radio Eska, Radio Vox FM, Radio Wawa, Radio Plus, Radio Eska Rock) oraz w Radiu ZET. Działania prowadzone są też w internecie na stronach eska.pl i eskaGO.pl.
W ramach kampanii prowadzone będą kontrole zakładów zatrudniających młodych pracowników sezonowych. Poza tym w nadmorskich miejscowościach na terenie województwa zachodniopomorskiego pojawią się też specjalne stoiska, przy których można będzie skorzystać z pomocy ekspertów Państwowej Inspekcji Pracy. Ponadto osoby w wieku od 16 do 26 lat mogą wziąć udział w konkursie filmowym „Moja pierwsza praca” - zwycięskie filmy zostaną opublikowane na portalach internetowych oraz na stronie kampanii.
Za produkcję, emisję oraz dodatkową promocję kampanii w mediach odpowiada firma Art Production. Media zaplanowała Grupa Radiowa Time, a za kreację plakatu odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa Radna.
Dołącz do dyskusji: Kampania „Na fali pierwszej pracy” głównie w mediach Grupy Time