Droga5 wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową Danone
Koncern Danone rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę reklamową jogurtów, wybierając w nim do współpracy agencję Droga5 z Londynu.
Przetarg, który ruszył jesienią ub.r., obejmował wyłącznie linię jogurtów produkowanych przez tego marketera, pod marką Danone (nie dotyczył marek Activia czy Actimel).
Uczestniczyły w nim cztery agencje: oprócz wybranej Droga5 - Adam&Eve DDB, Mother London, BETC Paris.
Pierwsza kampania przygotowana przez agencję Droga5 ma być gotowa wiosną br. Wdrażana będzie stopniowo, na wielu rynkach, w zależności od potrzeb komunikacyjnych firmy w danym kraju. Danone chce zmienić wizerunek swoich jogurtów wśród konsumentów - będzie dążyć do tego, by były postrzegane jako produkty zdrowe, a nie o właściwościach zdrowotnych.
Ostatnio większość kampanii produktów mlecznych Danone, także w Polsce, realizowała agencja Young&Rubicam.
Dołącz do dyskusji: Droga5 wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową Danone