Jak Rowland z Rolandem
Rowland Communications, międzynarodowa agencja public relations, rozpoczęła współpracę z firmą doradczą Roland Berger Strategy Consultans
Rowland Communications będzie odpowiadać za wizerunek Rolanda Bergera w Polsce, jak również za promocję raportów i opracowań dotyczących między innymi takich branż, jak: energetyka, bankowość i ubezpieczenia oraz telekomunikacja. Ponadto, agencja współtworzyć będzie strategię komunikowania wewnętrznego i zewnętrznego Rolanda Bergera w Polsce, a także koordynować relacje firmy z mediami, liderami opinii i innymi grupami docelowymi.
"Działania PR są dla polskiego oddziału Rolanda Bergera kolejnym krokiem w doskonaleniu naszej działalności. Mamy nadzieję, że współpraca z agencją Rowland Communications umożliwi nam dotarcie z naszym know-how do szerszej grupy odbiorców" - powiedział Artur Pielech, dyrektor zarządzający w Roland Berger Strategy Consultants w Polsce.
Inne
Dołącz do dyskusji: Jak Rowland z Rolandem