SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jacobs Douwe Egberts klientem Ogilvy Polska

Jacobs Douwe Egberts rozpoczął współpracę z agencją strategiczno-kreatywną Ogilvy Polska. Agencja będzie głównie odpowiedzialna za lokalne wsparcie komunikacyjne marki Jacobs oparte o globalną strategię marki.

Pierwszym wspólnym projektem jest kampania promująca nowe pozycjonowanie kawy Jacobs „Doceniaj, to co wspaniałe", obejmująca działania niestandardowe out of home – między innymi innowacyjną dla marki kampanię na nośnikach 3D w kilku dużych miastach oraz komunikację w przejściu podziemnym metra w centrum Warszawy.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych efektów współpracy – mówi Anna Wysocka, Jacobs equity marketing manager JDE Polska. - Wypracowane reklamy 3D oraz kreacja z trójwymiarowymi instalacjami i drukiem soczewkowym w przejściu podziemnym, świetnie wpisały się w nową strategię marki i co najważniejsze, bardzo przyciągały uwagę przechodzących.

JDE i Ogilvy współpracuje też na poziomie globalnym, a tym roku współpraca została rozszerzona na rynek polski. 

Dołącz do dyskusji: Jacobs Douwe Egberts klientem Ogilvy Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl