J. A. Baczewski reklamowany jako „Lwowska Szkoła Whisky” (wideo)
Pod hasłem „Lwowska Szkoła Whisky” startuje kampania whisky J.A. Baczewski produkowanej przez firmę Ambra. Za całość prac odpowiada agencja H2O Creative.
Marka whisky J.A. Baczewski ma ponad 200 lat tradycji.Na bazie historii powstała koncepcja komunikacji marki, na której oparto parasolową platformę „Lwowska Szkoła Whisky”. Zarówno materiały wizualne – KV, POS’y, video – jak i content marketingowe kładą nacisk na tradycję oraz unikatowość receptury special polish whisky.
- Whisky to segment, który z roku na rok zwiększa swoje udziały rynkowe. Jako konsumenci Polacy chętnie sięgają po ten trunek przy różnego typu okazjach. Dla rzeszy z nas whisky oznacza szkocki rodowód. To doskonały zatem moment by pokazać, że jako naród mamy również tradycję produkcji tego alkoholu. Ten wyróżnik marki stał się dla nas punktem wyjścia do stworzenia platformy na tyle uniwersalnej, że pozwalającej na jej ciągłe rozwijanie i na tyle unikatowej, bo przypisanej wyłącznie J.A. Baczewski. Tego typu działania to nasza recepta na budowę rozpoznawalności i przewag konkurencyjnych marek - mówi Marcin Maj, business development director & partner w H2O Creative.
Projekt relaunchu i wszystkie działania związane z nim przygotowała agencja H2O Creative, która odpowiada za strategię komunikacji, przygotowanie key visuali i hasła, opracowanie filmów produktowych oraz materiałów POS do punktów sprzedaży. Za projekt opakowania odpowiada studio Brandy Design.
Agencja realizuje ten projekt w ramach współpracy z firmą Ambra.
Dołącz do dyskusji: J. A. Baczewski reklamowany jako „Lwowska Szkoła Whisky” (wideo)