Infobip z nową identyfikacją wizualną
Firma Infobip, dostarczająca rozwiązania komunikacji mobilnej dla biznesu wprowadziła nową identyfikację wizualną.
Po lewej: nowe logo Infobip, po prawej starsza wersja
Na nową identyfikację marki składają się odświeżony design oraz nowy logotyp wraz z hasłem "Worlds Connected", które odwołuje się do wartości firmy - łączenie wszystkich "światów", czyli kanałów komunikacji.
Nowe logo Infobip
Nowa identyfikacja wizualna została stworzona przez wewnętrzny zespół projektowy we współpracy z Fabular Agency, która opracowała nowy logotyp.
Infobip ma sieć 60 biur na sześciu kontynentach. Oferuje wewnętrzną platformę komunikacyjną, za pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad siedmiu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach, połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi.
Identyfikacja wizualna
Dołącz do dyskusji: Infobip z nową identyfikacją wizualną