Ice Safari w promocji piwa Lech (wideo)
Pod hasłem „Wygraj Ice Safari na drugiej półkuli!” ruszyła promocja piwa Lech Premium. Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy Afekt, mobijoy!, Artegence, McCann Erickson, Starcom i Q&A Consulting.
W promocji „Wygraj Ice Safari na drugiej półkuli!” należy kupić jedno opakowanie piwa Lech Premium i wysłać kod spod kapsla lub zawleczki - SMS-owo lub poprzez stronę internetową lech.pl. W ten sposób co tydzień można wygrać w losowaniu 10-dniowy wyjazd dla dwóch osób do Nowej Zelandii - obejmujący m.in. zimowe atrakcje - oraz jedną ze 100 przenośnych lodówek.
Promocję - rozpoczętą 4 lipca, a zaplanowaną na 8 tygodni - na zlecenie Kompanii Piwowarskiej wymyśliła i realizuje agencja reklamowa Afekt, za komunikację SMS odpowiada agencja mobijoy!, a stronę lech.pl przygotowała agencja Artegence.
Akcję wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję, internet (m.in. sekcja specjalna Ice Safari na portalu Onet.pl) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Reklamę telewizyjną przygotowała agencja McCann Erickson, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.
Dołącz do dyskusji: Ice Safari w promocji piwa Lech (wideo)