„Make it #handible” w kampanii smartfonów Huawei P9 z akcesoriami (wideo)
Ruszyła internetowa kampania reklamowa smartfonów Huawei P9, Huawei Mate 9 i Huawei Mate 9 Pro. Przygotowały ją firmy marketingowe DDB&tribal, Cut Cut, Platige Image i Maxus.

Głównym bohaterem spotów z kampanii jest dłoń, która pozostaje ze smartfonem w nieustającym kontakcie. Reklamy mają podkreślać, że promowane smartfony zapewniają wygodne usługi telekomunikacyjne.
W spotach oprócz smartfonów Huawei P9, Huawei Mate 9 i Huawei Mate 9 Pro prezentowane są opaski Fitband, Band B3, zegarki oraz powerbank. Działania są realizowane pod hasłem „Make it #handible”.
Akcja obejmuje pięć spotów, które są dostępne na Facebooku i YouTubie. Potrwa do końca marca.
Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja DDB&tribal. Produkcją spotów zajęła się firma Cut Cut, postprodukcją - Platige Image, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: „Make it #handible” w kampanii smartfonów Huawei P9 z akcesoriami (wideo)