Hortex z Mateuszem Gesslerem edukują, jak jeść zdrowo (wideo)
Rusza kolejna odsłona kampanii mrożonych warzyw i owoców Hortex. Ambasadorem akcji przygotowanej przez Opus B jest Mateusz Gessler. Kampanię współrealizowały Asap&Asap, Dynamo i Delapost.
Bohaterem komunikacji podobnie jak w latach poprzednich jest Mateusz Gessler, który odwiedza domowe kuchnie i zachęca do sięgnięcia po warzywa, zupy, dania i owoce Hortex. Restaurator podkreśla ich smak i różnorodność, jaką dają w kuchni, ale przede wszystkim zdradza sekret ich wyjątkowej jakości.
To moment, w którym są zbierane, czyli szczyt sezonu oraz sposób w jaki zachowują swoje wartości odżywcze i smakowe, czyli błyskawiczne i głębokie mrożenie - nawet do 12 godzin od zbiorów.
- Najnowsza odsłona naszych działań osadzona jest kontekstowo w aktualnych potrzebach konsumentów. Chcemy jeść zdrowo, ale siedzimy w domach i łączymy pracę z codziennym gotowaniem. Mamy na to mniej czasu, a chcemy, żeby nasze obiady były jeszcze bardziej zdrowe. Hortex jest idealną odpowiedzią na tę potrzebę - mówi Tomek Kosiński, creative director w Opus B.
Zespół Opus B jest autorem kampanii ATL, działania digital opracowała agencja Asap&Asap. Spoty i billboardy reżyserowali Marek Cichy i Arek Żyłka, za produkcję odpowiadało studio Dynamo, postprodukcją zajął się Delapost. Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.
Dołącz do dyskusji: Hortex z Mateuszem Gesslerem edukują, jak jeść zdrowo (wideo)