Hołowczyc reklamuje nowy model telefonu Samsung
Samsung rozpoczął kampanię reklamową swojego nowego telefonukomórkowego. W promocji modelu zawierającego program do nawigacjiweźmie udział Krzysztof Hołowczyc.
Nowa kampania reklamowa firmy Samsung realizowana została wdwóch wersjach: jedna promuje wyłącznie nowy telefon tej marki, adruga dodatkowo jego model zawierający program do nawigacji. Aponieważ rzecznikiem reklamowym producenta tej aplikacji jest znanykierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, występuje on wreklamie.
Rozpoczynająca się kampania będzie obecna w telewizji(sponsoring programów biznesowych na TVN24), radiu, prasie (tytułylifestylowe, branżowe, tygodniki społeczno-polityczne orazmotoryzacyjne) oraz outdoorze.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa GonnaBe, natomiastprzeprowadzeniem sesji zdjęciowej na potrzeby promocji agencjaartystyczna Shoot Me.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, którytym samym kończy współpracę z firmą Samsung.
Kampania potrwa do końca maja i ma wyłącznie charakter lokalny.
Dołącz do dyskusji: Hołowczyc reklamuje nowy model telefonu Samsung