Hitwise: YouTube rządzi na Wyspach
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy liczba brytyjskich użytkowników odwiedzających internetowe serwisy wideo zwiększyła się o 40,7 procenta.
Z danych firmy badawczej Hitwise wynika, że w ubiegłym miesiącu 1 na 35 internetowych wizyt Brytyjczyków miała miejsce na tego typu stronach. Dla porównania jeszcze rok temu w tym samym okresie stosunek ten wynosił 1 do 50.
Zdecydowanie najpopularniejszą stroną z treściami wideo w lutym był YouTube, z 62,9 procenta udziału w rynku. Należący do Google serwis był także ogólnie szóstą najczęściej odwiedzaną witryną na Wyspach.
Za YouTube w kategorii serwisów wideo znalazły się: BBC iPlayer (11,2 procenta udziału w rynku), Google Video (2 proc.), MegaVideo (1,5 proc.), MSN Video (1,4 proc.), Google Video UK (1,3 proc.), Channel 4 TV (1,3 proc.), MetaCafe (1,2 proc.), Vuze (1,2 proc.) oraz Daily Motion (1,1 proc.).
źródło: UTalkMarketing
Dołącz do dyskusji: Hitwise: YouTube rządzi na Wyspach