Heureka i Pride&Glory Interactive zdobyły budżet online Philips Polska
Agencje Heureka i Pride&Glory Interactive wygrały przetarg na obsługę Philips Polska w internecie. Będą pracować dla firmy do 2012 roku.
W przetargu na obsługę online Philips Polska konsorcjum Pride&Glory Interactive i Heureka pokonało m.in. K2 Internet, Hypermedia i OS3 multimedia. Agencję wspólnie stworzyły strategię obecności tej firmy w internecie, proponując przede wszystkim metodologię oceny siły marki w sieci, dobór efektywnych kanałów komunikacji oraz szereg długofalowych rozwiązań budujących sprzedaż online.
Pride&Glory Interactive i Heureka pracują już dla Philips Polska od początku roku, dzieląc między sobą odpowiedzialność m.in. za comiesięczne doradztwo strategiczne, działania marketingowe budujące sprzedaż, strategię obecności w mediach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach. Firmę będą obsługiwać w tym zakresie do końca 2012 roku.
Dołącz do dyskusji: Heureka i Pride&Glory Interactive zdobyły budżet online Philips Polska