NicNac’s promuje limitowaną edycję Curry Explosion
Marka NicNac’s (Lorenz) wystartowała z kampanią promującą limitowaną edycję orzeszków NicNac’s Curry Explosion. Działania mediowe koordynuje agencja mediowa Spark Foundry, która jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów kampanii.
Kampania realizowana jest we współpracy z GameLab by LiquidThread – wewnętrznym działem Publicis Groupe, który odpowiada za egzekucję działań na platformie Twitch. Obejmuje digital i platformy YouTube, Meta, TikTok, Google (programmatic) oraz Twitch. Działania promocyjne zostały dodatkowo wzbogacone o kreacje rich mediowe.
Wykorzystanie platformy Twitch w kampanii opiera się o rozwiązanie Voice Trigger Display, które polega na wyświetlaniu reklamy marki NicNac’s w momencie, gdy streamerzy użyją określonych słów takich jak "kerować", "kerowanie", "keruj". Jest to gra słów, która określa rolę postaci w grach z kategorii MOBA, a w kontekście kampanii nawiązuje do curry – smaku limitowanej edycji orzeszków NicNac’s.
Kampania "NicNac’s Curry Explosion" kontynuuje komunikację marki Lorenz, która łączy radość życia i odpowiedzialność. Limitowana edycja NicNac’s to produkt wegański, a opakowanie jednostkowe zawiera o 3% mniej plastiku w porównaniu do poprzednich edycji limitowanych, co wpisuje się w działania Lorenz w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Dołącz do dyskusji: NicNac’s promuje limitowaną edycję Curry Explosion