SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grzegorz Sulich head of technology w BBDO Warszawa

Grzegorz Sulich dołączył do zespołu BBDO Warszawa, gdzie objął stanowisko head of technology w hubie e-commerce. Do firmy przeszedł z Isobar Poland Group.

Sulich jest odpowiedzialny za rozwój oferty hubu w zakresie rozwiązań technologicznych, w tym marketing automation i digital content management.

Poprzednio, w Isobar Poland, zarządzał zespołem programistów podczas tworzenia zintegrowanego systemu do obsługi klientów end-to-end w e-commerce. Był także szefem działu technologicznego w Saatchi & Saatchi IS.

Grzegorz Sulich będzie ściśle współpracował z zespołem produkcyjnym Magdaleny Gierwatowskiej, head of e-commerce production (która poprzednio pracowała w Saatchi & Saatchi IS). Z tej agencji, do hubu BBDO przeszli ostatnio również Łukasz Kapłun (e-commerce frontend lead) i Wojtek Jankowski (e-commerce jr project manager). Honorata Fidos (head of project management) z zespołem będzie wspierała rozwój narzędzi technologicznych od strony prowadzenia i zarządzania projektami.

BBDO Global E-commerce Hub to powstała w styczniu tego roku komórka sieci BBDO Worldwide, zajmująca się strategicznymi i produkcyjnymi działaniami dla e-commerce.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Sulich head of technology w BBDO Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl