Igor Kaleński odchodzi z Molecular Worldwide
Igor Kaleński odchodzi ze stanowiska CEO & global e-commerce lead agencji Molecular Worldwide (Omnicom Europe). Był z nią związany od 8 lat.
Igor Kaleński, założyciel Molecular Worldwide, który rozwinął agencję i umocował w ramach globalnych struktur (Omnicom Group), po ośmiu latach odchodzi ze stanowiska CEO i global e-commerce lead.
- Dzięki technologii, automatyzacji i niezwykle skalowalnemu modelowi biznesowemu, Molecular ma dziś prognozy zwiększenia w ciągu pięciu lat biznesu wielokrotnie - powiedział Igor Kaleński.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Igor Kaleński jest założycielem Molecular Worldwide. W 2016 roku przejął i zrestrukturyzował agencję BBDO Warszawa, która pod jego kierownictwem odnotowała ponad dwukrotny wzrost dochodów. W 2022 roku agencja osiągnęła najlepsze finansowe rezultaty w 30-letniej historii firmy. W 2017 roku założono Molecular, który stał się globalnym hubem e-commerce sieci BBDO. W 2021 roku Molecular został uznany za najbardziej innowacyjną firmę e-commerce w holdingu i stał się częścią Transact Omnicom Commerce Group.
Nowy scentralizowany zespół Omnicom Commerce
Pod koniec ub.r. Igor Kaleński, członek zarządu IAA Polska, dołączył do Global Sustainability Council IAA. Kaleński jest także arbitrem Komisji Etyki Reklamy, ekspertem THINKTANK, członkiem Rady Fundacji Res Publika i Rady Biznesu Uniwersytetu Warszawskiego.
Na początku 2024 roku ogłoszono, że Omnicom będzie przekształcany z firmy reklamowej i marketingowej w firmę marketingowo-sprzedażową. Omnicom przejął Flywheel, który stał się częścią Omnicom Commerce, w wyniku czego cała grupa przechodzi reorganizację. Agencje: Molecular, Tracy Locke, TPN, Haygarth, Pod Staffing i Flywheel będą zarządzane przez nowy, scentralizowany zespół Omnicom Commerce. W Europie rolę koordynatora biznesu regionalnego będzie pełnić Haygarth Group, do której raportować będą wszystkie pozostałe agencje.
Dołącz do dyskusji: Igor Kaleński odchodzi z Molecular Worldwide