SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali" promowane kampanią ambientową na dworcach PKP

Na 12 dworcach PKP w Polsce trwa kampania ambientowa towarzysząca promocji filmu „Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali", który do kin wchodzi w marcu. Akcję realizują Synergic i United International Pictures.

Akcja polega na postawieniu w halach wybranych dworców PKP budek, przypominających wyglądem telefoniczne. Nawiązują one do tematyki filmu „Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali", który do kin wejdzie 16 marca. Oprócz tego, pasażerowie zobaczą na dworcach wyklejane podłogi, przypominające angielski trawnik oraz citylighty, zamieszczone także w przejściach podziemnych.

- Kampanie w obrębie dworców mogą być prowadzone przez siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku, dlatego powierzchnie reklamowe tam stają się coraz bardziej interesujące dla naszych klientów i cieszymy się z sukcesu kolejnej kampanii dla United International Pictures - komentuje Joanna Hutnik, wiceprezes zarządu Synergic, firmy odpowiedzialnej za przygotowanie akcji.

Działania potrwają do końca marca.

Dystrybutorem „Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali" jest United International Pictures.

Dołącz do dyskusji: „Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali" promowane kampanią ambientową na dworcach PKP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl