'Gazeta Podatkowa' w portfolio Ad Meritum
Od listopada br. spółka Ad Meritum rozpoczęła współpracę z "Gazetą Podatkową" (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) . Firma odpowiada za sprzedaż powierzchni reklamowej w tytule zarówno wśród klientów bezpośrednich jak i agencyjnych.
Ad Meritum w sprzedaży reklam wspomaga biuro reklamy "Gazety Podatkowej", dotychczas wyłącznie zajmujące się tą działalnością.
Dziennik "Gazeta Podatkowa" jest szóstym pismem z kategorii Biznes w portfolio Ad Meritum. Za obsługę tytułu odpowiada Sylwester Marszał, kierownik sprzedaży pism biznesowych w spółce.
"Gazeta Podatkowa" ukazuje się od 2004 roku w poniedziałki i czwartki w w cenie 2,90 zł. Średnia sprzedaż ogółem w okresie od stycznia do sierpnia br. wyniosła 36 568 egz. z czego 70 proc. rozprowadzane jest w prenumeracie.
Dołącz do dyskusji: 'Gazeta Podatkowa' w portfolio Ad Meritum