„Frugo przyszło” z Facebookiem w reklamach outdoorowych
Na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa napoju Frugo, produkowanego przez FoodCare. Akcję przygotowały i realizują firmy Credo, Lubię To i Mindshare.
Outdoorowa kampania Frugo została przygotowana wspólnie z fanami tej marki skupionymi na Facebookowym fanpage’u „Frugo Wróć!”, którzy ostatecznie zatwierdzili wygląd plakatu. Zresztą ta współpraca jest kontynuowana w samej akcji: fani Frugo poprzez specjalną aplikację na Facebooku mogą wskazywać, w jakim kierunku powinien rozwijać się ten produkt. Kampania zachęca ich do tego hasłem „Chcecie nowe Frugo? No to jakie?”.
>>> Frugo: sprzedane miliony butelek, będą nowe produkty
Przypomnijmy, że Frugo było stopniowo wprowadzane przez FoodCare do sprzedaży w wakacje. Przygotowanie strategii komunikacji i reklam napoju do mediów o dużym zasięgu zlecono duetowi kreatywnemu Iwo Zaniewski - Kot Przybora z agencji PZL (więcej na ten temat).
>>> Jak reklamować nowe Frugo - radzą stratedzy
Obecna akcja od 16 września obejmuje frontlighty (6x3) w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i Katowicach. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca września - przygotowała agencja Creoo, działania interaktywne realizuje agencja Lubię To, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „Frugo przyszło” z Facebookiem w reklamach outdoorowych