Ford reklamuje „ofensywę cenową”
Rozpoczęła się kampania reklamująca „ofensywę cenową” obejmującą wybrane modele samochodów Ford. Akcję przygotowały agencja Ogilvy Action i dom mediowy Mindshare Polska.
W kampanii pod hasłem „Ofensywa cenowa Forda” promowane są cztery modele samochodów tej marki: Fiesta, Focus, C-MAX oraz Mondeo. Akcja oprócz promocyjnych cen tych aut podkreśla ich inne zalety, m.in. bogate wyposażenie z klimatyzacją i radiem.
W reklamach prasowych wykorzystane są fragmenty artykułów na temat tych samochodów z polskich magazynów motoryzacyjnych, takich jak „Auto Moto”, „Auto Motor i Sport” i autoGaleria.pl. Natomiast w spocie radiowym - emitowanym w ogólnopolskich rozgłośniach - generał otrzymuje od podwładnego raport o zbliżających się pojazdach Forda i przekonany o nadchodzącej „nieziemskiej ofercie” obranie kursu na salon Forda oraz niezwłoczne umówienie się na jazdę próbną.
Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy Action, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska. Akcja potrwa do 26 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Ford reklamuje „ofensywę cenową”