"Dwoista natura wyrafinowanego mężczyzny” w reklamach kosmetyków Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym Noir Extreme Parfum. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym, marka Tom Ford Beauty uruchomiła kampanię wizerunkową, które potrwa do 24 grudnia. Kampania podkreśla, że Noir Extreme Parfum "wyraża dwoistą naturę wyrafinowanego mężczyzny”.
Tom Ford Beauty to luksusowa marka kosmetyków i zapachów stworzona przez Toma Forda. Jej produkty można kupić w perfumeriach Douglas i Sephora, oraz na Douglas.pl i Sephora.pl.
Działania promocyjne obejmują emisję w mediach typu digital, promocję w social mediach, reklamy DOOH i prasie.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja z grupy dentsu Polska - dentsu X.
Dołącz do dyskusji: "Dwoista natura wyrafinowanego mężczyzny” w reklamach kosmetyków Tom Ford