SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wieden+Kennedy zajmie się globalną obslugą reklamową Forda

Firma motoryzacyjna Ford powierzyła agencji Wieden+Kennedy globalną obsługę reklamową. Dotychczas zajmowała się tym agencja reklamowa BBDO.

Ford wyznaczył agencję Wieden+Kennedy do obsługi kreacji i strategii marki na całym świecie. Producent samochodów podjął taką decyzję bez formalnego przetargu. Dotychczas za działania w tym zakresie odpowiadała agencja BBDO.

Wieden+Kennedy ma już doświadczenia w pracy z Fordem - obsługiwała markę w USA od 2020 roku.

Rzecznik Forda powiedział, że marka zrobiła krok w kierunku „usprawnienia globalnej działalności marketingowej w ramach jednej agencji kreatywnej, aby zapewnić spójność marki na całym świecie i zapewnić większą wydajność operacyjną”.

Rozszerzona na skalę globalną współpraca z agencją Wieden+Kennedy rozpocznie się w styczniu 2023 roku.

Ford zapewnia, że wybór Wieden+Kennedy nie oznacza jednak całkowitego zakończenia dotychczasowej współpracy z BBDO - od teraz agencja ta zajmie się marketingiem relacji z klientami w USA

BBDO wygrało globalny budżet kreatywny Forda w 2018 roku, zastępując agencję GTB należącą do WPP, która przez dziesięciolecia zajmowała się większością kreatywnych projektów reklamowych i marketingowych Forda. Dwa lata później Wieden+Kennedy podjęła się pierwszej pracy kreatywnej dla tej marki motoryzacyjnej w USA

WPP nadal zajmuje się planowaniem i zakupem mediów oraz innymi działaniami dla Forda na całym świecie za pośrednictwem agencji GTB.

 

Dołącz do dyskusji: Wieden+Kennedy zajmie się globalną obslugą reklamową Forda

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl