"Fakt" dobrze postrzegany
Fakt - marka o najwyżej postrzeganej wartości
W rankingu "Marki polskie", opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita, Fakt znalazł się na pierwszym miejscu pod względem postrzeganej wartości przez konsumentów. Fakt uzyskał najwyższy wynik 5,36 ze wszystkich badanych przy maksymalnym wyniku 6. "Postrzeganą wartość" określono jako ogólną ocenę użyteczności produktu przez konsumenta. Przyjęto, że im wyższa postrzegana wartość, tym większe prawdopodobieństwo dokonania przez klienta zakupu.
Natomiast w rankingu 100 najsilniejszych marek, Gazeta Codzienna Fakt znalazła się na 85 miejscu. W badaniu wzięto pod uwagę ok. 240 marek.
Ta wysoka pozycja w rankingu pokazuje, że marka Faktu mocno usadowiła się na rynku, mimo, że tytuł istnieje dopiero 8 miesięcy. W rankingu Fakt znalazł się jako drugi z największych dzienników ogólnopolskich - czytamy w komunikacie ASP.
Dołącz do dyskusji: "Fakt" dobrze postrzegany