"Face for Fashion" - konkurs na twarz marki Diverse
Pod hasłem "Face for Fashion" rozpoczął się konkurs na twarz marki Diverse. Za kreację i realizację akcji promocyjnej odpowiada AtomClick, dział interaktywny agencji IQ Marketing.
Główną nagrodą w konkursie jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej dla marki Diverse oraz dodatkowo zakupy na kwotę 2000 zł i 1000 zł.
Aby wziąć udział w konkursie, należy założyć profil z trzema zdjęciami na stronie konkursowej (http://f4f.diversesystem.com/), następnie poinformować swoich przyjaciół i wypromować swój profil. Spośród nadesłanych zdjęć jury wybierze 12 finalistów (6 kobiet i 6 mężczyzn), którzy otrzymają zaproszenie na sesję w centrali marki Diverse.
Od 24 października do 14 listopada internauci będą mogli głosować na zdjęcia finalistów umieszczone na stronie konkursowej. Dwie osoby (kobieta i mężczyzna), które zdobędą największą ilość głosów, zostaną twarzą marki Diverse i wezmą udział w profesjonalnej sesji fotograficznej.
Komunikacja konkursu obejmuje stronę konkursową, kampanię internetową (w tym spot emitowany w sieci) oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: "Face for Fashion" - konkurs na twarz marki Diverse