Euvic Media & Technology inwestuje w globalną technologię do influencer marketingu
Zajmująca się marketingiem efektywnościowym firma Euvic Media & Technology S.A. zainwestowała w Anystar.io - nowoczesne rozwiązanie do influencer marketingu.
Celem inwestycji jest stworzenie najskuteczniejszej sieci influencerów (Performance MCN) i oferowanie markom pakietów bezpiecznych reklam skierowanych do precyzyjnie wybranych widowni online w Polsce i za granicą.
Zaawansowana technologia Anystar.io ma wzmocnić pozycję Euvic na rynku influencer marketingu, zapewniając klientom innowacyjne rozwiązania i wsparcie w zarządzaniu kampaniami. Inwestycja ta umożliwi bardziej efektywne i zautomatyzowane działania, przynosząc korzyści zarówno markom, jak i twórcom treści.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zespół Anystar.io składa się z ekspertów z ponad 10-letnim doświadczeniem w influencer marketingu i technologii. Krystian Botko i Lidija Vukić założyli i rozwijali TalentMedia / Lifetube, największą grupę influencer marketingu w Europie Centralnej, a Hubert Wydrych od dekady tworzy technologie do monitoringu internetu.
Euvic Media & Technology podkreśla, że jej klienci zyskają dostęp do zaawansowanych narzędzi, które zwiększą efektywność kampanii influencer marketingowych. Technologia Anystar.io wspiera sprzedaż w e-commerce dzięki generatorowi linków afiliacyjnych oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji do przekształcania mowy na tekst i rozpoznawania wzorców w treściach influencerów.
- Współpraca z Euvic Media & Technology pozwoli Anystar.io przyspieszyć wzrost i przekształcić każdą złotówkę klientów wydaną na influencer marketing w wymierne efekty - mówi Krystian Botko, CEO Anystar.io.
Dołącz do dyskusji: Euvic Media & Technology inwestuje w globalną technologię do influencer marketingu