SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową oferty specjalnej ulepszonej wersji Peugeot 307 pod hasłem "Wyższa wersja w cenie niższej"

Celem kampanii jest poinformowanie o możliwości nabycia wyższej wersji z lepszym wyposażeniem Peugeot 307 za cenę niższej oraz dostępności oferty w kredycie 50/50. Dodatkowo kampania ma zwiększyć sprzedaż wszystkich wersji Peugeot 307.

Pomysły kreatywne odwołują się do wyboru między czymś dobrym, a czymś jeszcze lepszym.  W tej samej cenie można mieć „piękny i nowy” jak również „piękny, nowy i bogaty” model Peugeot 307. Wybór należy do Klienta.

Przygotowaną przez Euro RSCG reklamę telewizyjną stanowi adaptacja międzynarodowego filmy „Zazdrość” o charakterze wizerunkowym, który uzupełniony o animowaną planszę informuje o promocyjnej ofercie marki.

Kampanię stanowi również reklama prasowa, radiowa oraz internetowa, które potrwają do połowy września. Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD.

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl