Eksplozja orzeźwienia reklamuje Okocim Radler (wideo)
W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamowa piwa Okocim Radler (produkowanego przez Carlsberg Polska). Akcję przygotowały firmy Brasil, Film Delikatesy i PHD Media Direction.

15-sekundowy spot telewizyjny Okocimia Radler w dynamiczny sposób pokazuje, że piwo to dzięki zawieraniu lemoniady z dodatkiem soków owocowych zapewnia orzeźwienie. W reklamie prezentowane są obie wersje produktu: obecna już wcześniej limonkowa oraz wprowadzona w br. grejpfrutowo-limonkowa (przeczytaj o niej więcej).
Kampania obejmuje przede wszystkim telewizję (kanały główne i tematyczne), a także internet (głównie aktywności na facebookowym fanpage’u Okocimia).
Kreacją kampanii zajęła się agencja Brasil a produkcją spotu - dom produkcyjny Film Delikatesy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Eksplozja orzeźwienia reklamuje Okocim Radler (wideo)