"Ekipa na Życie" trzeci raz hasłem Grant’s
Marka Grant’s (Maspex) prezentuje trzecią odsłonę kampanii "Ekipa na Życie". Towarzyszy jej hasło "Najlepsze dopiero przed Nami".
„Tegoroczna edycja koncentruje się na przyszłości i aspiracjach ekipy, kontynuując temat autentycznej przyjaźni, wspólnego dążenia do celu oraz celebracji kolektywnych sukcesów” – podano w komunikacie.
Ekipa z Tarchomina w kampanii Grant’s
Pod hasłem "Najlepsze dopiero przed Nami", marka inspiruje swoją grupę docelową do wspólnego osiągania celów i podejmowania nowych wyzwań. W kampanii biorą udział Miłosz "Otsochodzi" Stępień (muzyk), Przemek "Szopeen" Szopny (artysta tworzący dioramy i tatuaże) oraz Karol "Lohleq" Żmijewski (producent muzyczny) – autentyczna ekipa z warszawskiego Tarchomina.
Pierwsza część kampanii opowiada o historii przyjaźni bohaterów, ich korzeniach i wspólnych pasjach. Akcja wideo rozgrywa się na warszawskim Tarchominie, ukazując początki i wspólne osiągnięcia ekipy. Ale to nie koniec – wkrótce pojawi się druga część kampanii, która skupi się na detalach relacji i wspólnym rozwoju bohaterów, podkreślając ich nieustanne dążenie do nowych celów i samorozwoju.
Kampania "Ekipa na Życie" obejmuje m.in. dozwolone aktywności w mediach społecznościowych, konkursy, event oraz limitowane edycje produktów.
W ramach kampanii przewidziane są dwa główne konkursy. Kulminacyjnym punktem kampanii będzie event zwieńczony koncertem ambasadorów tegorocznej edycji.
Za koncept strategiczny i kreatywną ideę kampanii oraz nadzór nad produkcją odpowiada agencja Peppermint. Obsługą mediów społecznościowych zajmuje się agencja Social Leaders, a produkcją dom produkcyjny Truskavka.
Dołącz do dyskusji: "Ekipa na Życie" trzeci raz hasłem Grant’s