Edipresse Polska uruchamia Content Studio. Ma zająć się reklamą natywną
Edipresse Polska uruchomiło w strukturach digitalowych firmy komórkę Content Studio, która jest odpowiedzialna za ofertę reklamy natywnej i rozwiązań z obszaru content marketingu. Redaktor naczelną została Marta Tabiś–Szymanek.
Edipresse Content Studio ma wspierać marketerów, agencje i klientów bezpośrednich w realizacji strategii komunikacji skierowanej do kobiet, w oparciu o treści natywne, formaty video i działania w obszarze social media.
Redaktor naczelną Edipresse Content Studio została Marta Tabiś–Szymanek, dotychczas wydawca Wizaz.pl, którą wspierać będzie Olga Horodecka, która objęła stanowisko creative managera.
- Edipresse dysponuje największym portfolio serwisów internetowych skierowanych do kobiet jest w tym obszarze pionierem niestandardowych działań reklamowych opartych o treści natywne, rozwiązania content marketingowe czy też współpracę z influencerami. Zdecydowaliśmy się wnieść nasze kompetencje redakcyjne i doświadczenie w produkcji treści do jednego zespołu, co pozwoli zaoferować jeszcze bardziej skuteczne rozwiązania reklamowe dla marek, które w swojej komunikacji chcą dotrzeć do kobiet - powiedziała Agnieszka Wicher-Szczesna, dyrektor zarządzający multimedialnej platformy people, glossy, style & beauty, odpowiedzialna za opracowanie strategii i rozwój Edipresse Content Studio.
W strukturach firmy Content Studio będzie podlegało Maciejowi Klepackiemu, Digital COO, który odpowiada za strategię monetyzacji digitalowego portfolio Edipresse.
Dołącz do dyskusji: Edipresse Polska uruchamia Content Studio. Ma zająć się reklamą natywną