Dżdżownica w reklamie Kubusia Play (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa Kubusia Play. Akcję – wykorzystującą symbol dżdżownicy – przygotowały agencja reklamowa Saatchi&Saatchi i dom mediowy Zenith Optimedia.
Rozpoczęta właśnie telewizyjna kampania reklamowa Kubusia Play podkreśla silny związek między naturą a codziennym życiem dzieci, który symbolizuje dżdżownica. Taki przekaz służy pokazaniu, że promowany napój zapewnia orzeźwienie i inspiruje do zabawy, nie zawierając przy tym barwników i konserwantów. Obecna kampania stanowi kontynuację działań reklamowych Kubusia prowadzonych już pod hasłem „Natura sprzyja dzieciom” w bieżącym roku (więcej).
W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i TV4. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith OptiMedia.
Dołącz do dyskusji: Dżdżownica w reklamie Kubusia Play (wideo)