Duży wzrost "Olivii" i "Poradnika Domowego"
"Olivia" awansowała na pozycję lidera poradnikowych miesięczników dla kobiet.
W lipcu 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Olivia” (Axel Springer Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Sprzedaż wyniosła 499 149 egz. - to ponad 54 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2005.
Na drugim miejscu znalazła się ”Claudia” (G+J Polska) - 488 010 egz. (spadek o 0,19 proc.) a na trzecim ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska), które sprzedały się w liczbie 429 207 egz. (wzrost o 0,2 proc.).
lipiec | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Olivia | 499149 | 324037 |
Claudia | 488010 | 488949 |
Dobre Rady | 429207 | 428362 |
Świat Kobiety | 426889 | 442338 |
Poradnik Domowy | 393865 | 236233 |
Dołącz do dyskusji: Duży wzrost "Olivii" i "Poradnika Domowego"