Drozdowski będzie współtworzył europejskie standardy reklamowe
Konrad Drozdowski, zastępca dyrektora generalnego Rady Reklamy,został współprzewodniczącym Środkowo i Wschodnio Europejskiej GrupyRoboczej (CEE WG) powołanej w ramach Europejskiego StowarzyszeniaStandardów Reklamowych EASA Alliance.
Na tym stanowisku będzie brał udział w rozwijaniu samoregulacjina rynkach reklamowych poszczególnych państw.
Konrad Drozdowski jako współprzewodniczący Środkowo i WschodnioEuropejskiej Grupy Roboczej (CEE WG) powołanej w ramachEuropejskiego Stowarzyszenia Standardów Reklamowych EASA Alliancewspółpracuje z kierującą tą jednostką Moniką Korkosową zesłowackiej samoregulacyjnej organizacji reklamowej. Razem zprzedstawicielami Bułgarii, Czech, Litwy, Rumunii, Słowenii iWęgier wymieniają doświadczenia i informacje na temat inicjatywlegislacyjnych oraz trendów w dziedzinie standardów reklamowychwytyczanych w obrębie tej branży.
- Jednym z pierwszych kroków będzie koordynacja programówedukacyjnych i szkoleniowych prowadzonych w poszczególnych krajachoraz zbadanie możliwości wdrożenia jednolitego systemukomputerowego wspomagającego przyjmowanie i rozpatrywanie skarg izapytań copy advice - opisuje Drozdowski pełniący jednocześniefunkcję zastępcy dyrektora generalnego polskiej Rady Reklamy. -Pierwsze posiedzenie możemy uznać za ogromny sukces, ponieważ udałosię nam nie tylko podjąć dyskusję, ale również wskazać praktycznerozwiązania problemów - dodaje Monika Korkosova, przewodniczącaGrupy, do której w najbliższym czasie mają dołączyć Chorwacja,Estonia i Serbia.
Dołącz do dyskusji: Drozdowski będzie współtworzył europejskie standardy reklamowe