SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konrad Drozdowski odchodzi ze Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy i z branży reklamowej

Konrad Drozdowski odchodzi ze Zawiązku Stowarzyszeń Rady Reklamy, gdzie pełnił funkcję dyrektora generalnego. Na stanowisku pozostanie do końca września br, później zajmie się rozwojem własnej firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Konrad Drozdowski Konrad Drozdowski

Drozdowski zakłada własną firmę zajmującą się organizacją podróży na zamówienie - Travel Design. Z Radą Reklamy będzie zaś współpracował przy wybranych projektach przez najbliższe miesiące.

- Od końca września będę zajmował się własną firmą - Travel Design, oferującą projektowanie podróży szytych na miarę. W Radzie Reklamy jestem od samego początku jej istnienia czyli od roku 2006, a w budowie systemu samoregulacji uczestniczę bez przerwy od roku 2004. Uznałem, że czas na zmianę, choć z Radą Reklamy będę jeszcze współpracował przy wybranych projektach w najbliższych miesiącach. Planowanie i projektowanie podróży to moja pasja od wielu lat, teraz chcę realizować ją na gruncie zawodowym - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Drozdowski.

Jako dyrektor generalny, Konrad Drozdowski zasiadał w Zawiązku Stowarzyszeń Rada Reklamy od 2009 roku, zastępując na stanowisku Juliusza Brana. Ponadto od 2011 roku jest członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Standardów Reklamowych EASA Alliance. Z rynkiem samoregulacji reklamy związany jest od 2004 roku, kiedy zasiadał w komitecie założycielskim Rady Reklamy.

Trwa proces rekrutacyjny na stanowisko nowego dyrektora generalnego Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy (więcej na ten temat).

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy odpowiada za samoregulację w dziedzinie reklamy. Rada uchwala oraz nadzoruje przestrzeganie Kodeksu Etyki Reklamy, dokumentu określającego standardy komunikacji marketingowej w Polsce. Członkami Rady Reklamy są organizacje branżowe. Sygnatariuszami Kodeksu Etyki Reklamy są reklamodawcy, media oraz agencje reklamowe.

W ostatnich tygodniach Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy wydała m.in. opinię na temat użycia symboli historycznych w komunikacji marketingowej, przy okazji głośnych kampanii PGE i Maspexu Wadowice.

Dołącz do dyskusji: Konrad Drozdowski odchodzi ze Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy i z branży reklamowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl