Oleofarm promuje D-Vitum reklamą z udziałem Magdaleny Różczki
Ruszyła kampania reklamowa preparatu D-Vitum firmy Oleofarm. W spocie reklamowym wystąpiła aktorka Magdalena Różczka. Kampanię przygotowała agencja Hand Made.
Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki D-Vitum, wspierającej prawidłowy rozwój dzieci od pierwszych dni życia. Oleofarm część zysków ze sprzedaży produktów D-Vitum, przeznacza na wsparcie Fundacji Rodzin Adopcyjnych. Stąd zaangażowanie Magdaleny Różczki, która od lat wspiera działalność Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych.
Kampania prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych.
Agencja Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego. Produkcję telewizyjną zrealizował Feelmovie.
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: Oleofarm promuje D-Vitum reklamą z udziałem Magdaleny Różczki
A ona - nie zrozumiem fenomenu
A ona - nie zrozumiem fenomenu
To i tak o 1 procent więcej niż nic