Magdalena Różczka szerzej współpracuje z VeloBankiem
VeloBank odchodzi od tradycyjnej roli ambasadorki marki, będącej głównie twarzą reklamy. Wprowadza koncept Brand Ambasador 2.0 i rozwija dotychczasową współpracę z aktorką Magdaleną Różczką.
– Jako bank przeszliśmy długą drogę w krótkim czasie. Jesteśmy jedną z dziesięciu największych instytucji finansowych w Polsce, a planujemy dynamicznie rosnąć i przesuwać się w górę tej listy. Mamy kompleksową ofertę, opartą o nowoczesne technologie, która zapewnia naszym klientom bezpieczne i wygodne bankowanie, czyli po prostu velowanie. Wprowadzając format Brand Ambasadora 2.0, stawiamy na autentyczność, nową jakość i budowanie jeszcze większego zaufania do naszej marki – wyjaśnia Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca VeloBanku, odpowiedzialna za komunikację i marketing.
Różczka wybrała VeloBank, a ten wspiera jej fundację
Bank podkreśla, że wybór Magdaleny Różczki nie jest przypadkowy. Aktorka to gwiazda polskiego kina, uwielbiana przez miliony Polaków. Zyskała sławę, występując w takich produkcjach jak “Matki Pingwinów”, Lejdis, “Czas Honoru” czy “Rojst”. Aktorka jest też założycielką Fundacji Ukochani, która wspiera rodziny zastępcze.
Ambasadorstwo 2.0 to obustronne zaangażowanie – aktorka aktywnie uczestniczy w budowaniu wizerunku marki, a VeloBank wspiera jej inicjatywy. Aktualnie pracownicy banku zorganizowali akcję charytatywną „Zostań VeloMikołajem”, przygotowując świąteczne prezenty dla kilkudziesięciu podopiecznych fundacji.
Aktorka spotkała się również z pracownikami banku w ramach cyklicznego wydarzenia VeloTalk, podczas którego rozmawiała o swojej pracy jako aktorki, działaniach wspierających rodziny zastępcze w Polsce, a także pomysłach dotyczących jej nowej roli ambasadorki. – Ogromnie się cieszę i jestem wzruszona, że o tej wyjątkowej i holistycznej współpracy opowiedzieliśmy na początku pracownikom VeloBanku. Bo tak jak Magda są najlepszymi ambasadorami naszej marki i idących za nią wartości – podkreśla Katarzyna Meissner.
Magdalena Różczka rozpoczęła współpracę z VoloBankiem dwa lata temu, użyczając swego charakterystycznego głosu bankowi. To ona witała klientów na infolinii, czytała teksty w spotach, a latem wystąpiła we wspieranej przez AI reklamie VeloFotki.
Różczka jako Brand Ambasador 2.0
Współpraca Magdaleny Różczki z VeloBankiem będzie się zacieśniać. Miesiąc temu wystartowała nowa kampania z jej udziałem, a już teraz aktorka angażuje się w życie banku – zarówno jako ambasadorka, klientka, jak i doradczyni. Magdalena Różczka będzie częścią procesu tworzenia VeloExperience – testując rozwiązania oferowane przez VeloBank, zgłaszając sugestie usprawnień i doradzając, jak najlepiej wykorzystać funkcje bankowe podczas velowania, czyli bankowania z VeloBankiem. Ponadto będzie brała aktywny udział w opracowywaniu nowych usług i produktów bankowych.
– To będzie moja nowa rola. Jako Brand Ambasador 2.0 będę testować rozwiązania oferowane przez bank, doradzać w ich rozwijaniu. Do tej pory jako klientka banków, dzwoniłam, gdy czegoś potrzebowałam, czasem wpadałam do placówki. Odkąd veluję z VeloBankiem, dużo się zmieniło. Zaskoczyło mnie to, ile rzeczy można samemu załatwić, ile ta jedna aplikacja kryje przydatnych funkcji. Słyszałam, że klient aktywny realizuje jedną transakcję miesięcznie, tymczasem ja mam kontakt z aplikacją nawet kilka razy w ciągu dnia. I jest to super łatwe i przyjemne – mówi Magdalena Różczka. – Niebawem założę konto dla firm i podzielę się swoimi odczuciami również pod kątem wygód bankowych dla przedsiębiorców – wyjaśnia ambasadorka Magdalena Różczka.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Różczka szerzej współpracuje z VeloBankiem