SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VeloBank prowadzi kampanię dla segmentu business banking

„Biznes to Ty, reszta to my” – tym hasłem, wypowiadanym głosem Magdaleny Różczki, VeloBank otwiera nowy etap komunikacji skierowanej do przedsiębiorców. Po rozszerzeniu oferty m.in. o produkty VeloLeasing bank uruchamia platformę komunikacyjną skierowaną do segmentu business banking.

Nowe logo, nowy claim 

Kampania wizerunkowa będzie obecna w radiu, mediach społecznościowych oraz kanałach digitalowych. Jej celem jest wzmocnienie świadomości, że VeloBank to solidny partner dla firm każdej wielkości.

– Skupiamy się przede wszystkim na małych i średnich przedsiębiorstwach o obrotach do 200 mln zł – zaznacza Paweł Pach, członek zarządu ds. business banking w VeloBanku – Chcemy być postrzegani jako bank, który oferuje kompleksowe finansowanie przy minimalnych formalnościach. Nasze procesy są szybkie i efektywne, ale to nasi VeloDoradcy są kluczowym elementem wsparcia dla klientów. Ich zadaniem jest nie tylko odciążenie przedsiębiorców, ale także dostosowanie najlepszych rozwiązań do indywidualnych potrzeb biznesowych.

VeloBank podkreśla w kampanii swoje elastyczne podejście oraz zaangażowanie w długofalowe relacje z klientami.

– Marketing w segmencie business banking to nie tylko reklama, ale przede wszystkim budowanie zaufania i dostarczanie realnej wartości – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca ds. komunikacji i marketingu w VeloBanku. – Dlatego nasza kampania łączy działania zasięgowe, sprzedażowe i relacyjne. Stawiamy na inteligentne rozwiązania, uproszczone procesy oraz doświadczonych VeloDoradców. Chcemy, aby przedsiębiorcy wybierali nas nie tylko ze względu na ofertę, ale także z uwagi na partnerskie podejście i zaufanie. 

Nowa kampania obejmuje spoty radiowe z głosem Magdaleny Różczki, content marketing, aktywność w mediach społecznościowych, digital marketing oraz public relations. W ramach wsparcia dla przedsiębiorców bank odświeżył stronę internetową dla segmentu business banking.

W spotach radiowych pojawia się utwór Zuzy Baum, stypendystki programu VeloTalent, „Let Them Play!”, podkreślając połączenie działań biznesowych banku z jego zaangażowaniem społecznym.

Za kreację kampanii odpowiada Verde Agency, a działania PR wspiera agencja ZOOM bsc. 

Dołącz do dyskusji: VeloBank prowadzi kampanię dla segmentu business banking

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pal
Ależ ten Getin się rozpiera na rynku
0 0
odpowiedź