SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coraz większa sprzedaż "Mamo, to ja"

"Mamo, to ja" liderem sprzedaży miesięczników dla rodziców w 2006 roku.

Liderem segmentu magazynów parentingowych, adresowanych do rodziców, jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA). W grudniu 2006 osiągnął średnią sprzedaż na poziomie 134 722 egz. (wzrost o 30 proc. w stosunku do grudnia 2005 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowało się  ”Dziecko” (Agora SA) z wynikiem 107 787 egz., a na trzecim  ‘Mam Dziecko’ (Bauer), ze średnią 90 729 egz.

grudzień

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
Mamo, to ja 134722 113272
Dziecko 107787 93655
Mam Dziecko 90729 94861
Rodzice 76472 90572
Twoje dziecko 73160 68958

2006

grudzień listopad
ZKDP Sprzedaż ogólem
Mamo, to ja 134722 103247
Dziecko 107787 94791
Mam Dziecko 90729 73008
Rodzice 76472 63103
Twoje dziecko 73160 60820

W całym 2006 roku najwięcej sprzedał miesięcznik ”Mamo, to ja”  - średnia sprzedaż ogółem wyniosła 104 354 egz. Na drugim miejscu ”Dziecko” – 95 906 egz., na trzecim ”Mam Dziecko” – 91 762 egz.., na czwartym  ”Rodzice” – 73 289 egz. a ostatnim  ”Twoje Dziecko” – 71 810 egz.

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: Coraz większa sprzedaż "Mamo, to ja"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl