„Claudia” z kalendarzem i kampanią
Listopadowy numer „Claudii” trafi do sprzedaży w czwartek 25 października br. Do części nakładu wydania dołączony zostanie kalendarzyk, a numer wspiera kampania promocyjna.
Na okładce listopadowego wydania pojawi się czytelniczka „Claudii”, laureatka konkursu zorganizowanego wspólnie z marką Kappahl na „Twarz kolekcji 44+ w roku 2012/2013, a w środku numeru znaleźć będzie można jej sesję zdjęciową.
Wydanie ukaże się bez dodatku w cenie 2,99 zł oraz z kalendarzykiem na 2013 rok w oprawie stylizowanej na wężową skórkę za 11,99 zł. Nakład mutacji pustej wyniesie 355 tys. egz., a mutacji z dodatkiem - 70 tys. egz.
Wydanie listopadowe wsparte będzie kampanią promocyjną w telewizji (Club TV, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Reality, Discovery), radiu (Radio Zet), prasie („Gala”, „Glamour”) i internecie (Wirtualna Polska, Onet.pl, Kobieta.pl, stylio.pl, gala.pl, Facebook) i na nośnikach Platform Channel. Za planowanie i realizację kampanii odpowiada dział marketingu miesięcznika.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Claudii” w lipcu br. wyniosła 273 395 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Claudia” z kalendarzem i kampanią