Joanna Hutnik i Piotr Gajek kierują agencją City Phonic
Piotr Gajek i Joanna Hutnik, którzy do sierpnia 2020 roku zarządzali firmą reklamy zewnętrznej Synergic kierują specjalizującą się w reklamie outdoorowej agencji City Phonic Media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
City Phonic specjalizuje się w reklamie zewnętrznej 3.0 oferując innowacyjne technologicznie i odważne koncepcyjnie rozwiązania.
Piotr Gajek pełni tam funkcję CEO, a Joanna Hutnik - wice CEO.
Oboje do sierpnia 2020 roku byli związani z firmą Synergic. Gajek był tam przez ponad 6 lat CEO, a Hutnik - wiceprezeską. Wcześniej przez kilka lat pracowali w CAM Media.
Joanna Hutnik pod koniec listopada ub.r. złożyła wniosek o ogłoszenie postępowania upadłościowego. Na początku grudnia rozpoczęło się wobec Synergic postępowanie restrukturyzacyjne.
Na początku października Nextbike Polska, operator systemów rowerów miejskich przekazał Synergicowi oświadczenie, że nie zamierza kontynuować współpracy w przyszłym roku. Nie uzasadnił tej decyzji. W czerwcu Nextbike zaczął przyspieszone postępowanie układowe, w sierpniu do jego zarządu dołączyli Tomasz Wojtkiewicz (jako prezes) i Konrad Kowalczuk.
Stanowisko client account directora w City Phonic objęła z początkiem stycznia br. Weronika Wagner, która przez wiele lat pracowała jako event&incentive director w Synergic.
Dołącz do dyskusji: Joanna Hutnik i Piotr Gajek kierują agencją City Phonic
Zresztą nowy zarząd z tego co słyszałam to ten sam niski poziom.