Chętny na tytuł, ale bez długów
Wydawnictwo Harvard Business Review Polska chce do końca sierpnia wynegocjować kupno prawa do tytułu "Businessman Magazine".
- Interesuje nas sam tytuł, a nie przedsiębiorstwo z całym jego dobrodziejstwem i zobowiązaniami - mówi "Rzeczpospolitej "Paweł Rabiej, dyrektor ds. rozwoju Harvard Business Review Polska, które od ponad dwóch lat wydaje polską wersję ekskluzywnego magazynu "Harvard Business Review" skierowanego do wąskiej grupy czołowych menedżerów.
Według ocen wydawnictwa, "Businessman Magazine" mógłby uzupełnić jego ofertę jako pismo skierowane do właścicieli firm i szerszego grona menedżerów. Jak jednak zastrzega, jeszcze nie zapadła ostateczna decyzja - czytamy w "Rz".
"Businessman Magazine", najstarszy miesięcznik biznesowy w Polsce, wydaje spółka Business Press, ale prawo do tytułu zostało zastawione pod jej zobowiązania wobec drukarni Winkowski, największego wierzyciela spółki.
Według informacji "Rz", to właśnie z Winkowskim rozmawia Harvard Business Review Polska o kupnie tytułu. Drukarnia ma już do niego formalne prawo. Wczoraj nie chciała jednak komentować tej kwestii.
Dołącz do dyskusji: Chętny na tytuł, ale bez długów