Centrum Janki zmieniło logotyp
Podwarszawski park handlowy w Jankach ma nowy logotyp oraz system identyfikacji wizualnej.
W nowym logotypie centralnym punktem jest sygnet - ma to podkreślać nieskończenie wielu możliwości zakupowych w parku handlowym Centrum Janki.
Sygnet pojawia się w całej gamie kolorów tworzących kompozycję z trójkątów i nawiązujących do idei origami.
Nowy system identyfikacji wizualnej posłużył również do planowania i aranżacji przestrzeni Centrum. Nawiązania znajdziemy zarówno na zewnątrz obiektu, jak również w jego wnętrzach – począwszy od drzwi wejściowych, przez korytarze i witryny sklepów, aż po oznaczenia kierunkowe.
Na górze: nowy logotyp CH Janki, na dole poprzednia wersja
Firma nie podaje, kto odpowiada za projekt logotypu oraz identyfikacji wizualnej.
Właścicielami Centrum Janki są: spółka celowa CH Janki, zarządzana przez Cromwell Polish Retail Fund, Global City RE Poland, Leroy - Merlin Inwestycje, oraz Taima Investments. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska.
Dołącz do dyskusji: Centrum Janki zmieniło logotyp