CCC z jesiennymi zabawami reklamuje buty Lasocki Kids i Young dla dzieci (wideo)
Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej firmy obuwniczej CCC pod hasłem „Go for more”, w którym promowane są buty dla dzieci marek Lasocki Kids i Young. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe Change, OS3, Lemon i MullenLowe Media Hub.
Reklamy przekonują, ż dzięki obuwiu skórzanemu Lasocki Kids i Young mimo końca lata dzieci nadal mogą bawić się poza domem.
W ramach akcji uruchomiono zakładkę w serwisie ccc.eu, w której znajduje się wiele atrakcji zachęcających rodziców do aktywnego spędzania czasu na podwórku. Ruszył tam konkurs „365 dni zabawy na podwórku”, w którym zadaniem jest dodanie zdjęcia swojego dziecka podczas jesiennych zabaw. Codziennie przyznawany będzie bon na buty z kolekcji CCC Lasocki Kids lub CCC Lasocki Young, akcja potrwa do 2 grudnia.
Kampania CCC pod hasłem „Go for more” zaczęła się na początku września, bohaterkami jej pierwszej odsłony były kobiety.
Akcja reklamująca Lasocki Kids i Young jest realizowana w telewizji (TVN, Polsat, kobiece kanały tematyczne, programy dla dzieci) oraz internecie (m.in. aktywności na Facebooku, YouTube i Instagramie, reklamy w innych serwisach).
Kreacją reklam telewizyjnych zajęła się agencja Change, produkcją - studio filmowe Lemon, a zakupem czasu reklamowego - dom mediowy MullenLowe Media Hub. Za przygotowanie i realizację działań w internecie odpowiada agencja OS3.
Dołącz do dyskusji: CCC z jesiennymi zabawami reklamuje buty Lasocki Kids i Young dla dzieci (wideo)