Grupa CCC rezygnuje z rewolucyjnej usługi. "Stary nowy" prezes ma inną koncepcję
Grupa CCC rezygnuje z usługi esize.me, o czym oficjalnie informuje swoich klientów. Innowacyjna usługa pomagająca w doborze rozmiaru obuwia była dostępna od 2018 roku i pozwalała likwidować ryzyko niedopasowania obuwia zakupionego przez internet.

Jak można przeczytać w komunikacie rozesłanym do klientów sklepów CCC i eobuwie.pl (Grupa Modivo), usługa esize.me będzie dostępna tylko do końca marca br. Po tym terminie nie będzie już możliwe „wykonanie skanu stóp przy użyciu tej technologii, a także korzystanie z funkcjonalności w zakresie dopasowywania obuwia” – informuje firma, nie podając przy tym powodów tej decyzji.
W lutym o rezygnacji z usługi esize.me donosił portal dlahandlu.pl, powołując się na informacje czytelników o wycofywaniu urządzeń do skanowania z niektórych salonów w Warszawie. W przytoczonej na łamach wspomnianego portalu wypowiedzi prezesa firmy, Dariusza Miłka, wynikało, że sieć zamierza wrócić do bardziej tradycyjnego modelu sprzedaży. Miłek wrócił na fotel prezesa wiosną 2023 roku.
Czytaj także: CCC zapowiada powrót do dywidendy. W jego akcje zainwestuje szef InPostu
Wiosną ub.r. informowano, że z innowacyjnej usługi pomiaru stóp dostępnej dla klientów salonów CCC i eobuwie.pl korzysta ponad 3 miliony użytkowników w Polsce, a także w Czechach czy Rumuni.
Usługę esize.me została wprowadzona w październiku 2018 r., wprowadzając w salonach stacjonarnych skanery 3D. Rozwiązanie rekomendowało najbardziej odpowiedni rozmiar obuwia do danej stopy. W przekoaniu ówczesnego prezesa firmy eobuwie.pl Marcina Grzymkowskiego, skaner miał zminimalizować ryzyko nietrafionego rozmiaru przy zakupach online.
– Buty przez internet kupuje niewiele ponad 10 procent klientów w Polsce. Chcemy dotrzeć do tych 90 procent, które obawia się niedopasowania butów. System esize.me likwiduje ryzyko niedopasowania - mówił tuż przed startem innowacyjnego rozwiązania Marcin Grzymkowski.
Od 2021 roku z usługi esize.me, za pośrednictwem aplikacji na smartfona, mogli korzystać też klienci w Bułgarii, Czechach, Grecji czy na Węgrzech.
Dołącz do dyskusji: Grupa CCC rezygnuje z rewolucyjnej usługi. "Stary nowy" prezes ma inną koncepcję